-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

4e Mars

Hej och hå skönt att ha en ny start med en ny blogg!
Jaa som start för mig så tänker jag börja med några härliga sommar minnen för för er som inte vet det (så är jag en sommar människa).
Är galet trött på all snö och allt slask. Det må hända att denna vinter har varit händelserik och lärorik men framför allt kall . har aldrig varit med om liknande kyla vid vissa tillfällen.
Ja under bloggens gång så hoppas jag att jag kommer underhålla er läsare.
Här kommer några awesome bilder från i sommras:


 







// Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha med såna här bilder kommer du underhålla oss grovt bra :3

2011-03-04 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback