-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

27 Mars - plågan, den ständigt svidande elden

" Den ständigt svidande elden, den som alltid river ner det jag försöker bygga upp. Brinner ner till grunden. Jag minns inte mig själv, jag minns inte hur det känns att veta vad man vill. Fina vänner styrker men dem läker inte, familjen stötter men helar inte. Ofullständig, skygg och skräckslagen för den person som jag har blivit. Jag är rädd för den, den personlighet som växer i mig som är en mask som ständigt stelnar mer och mer i ansiktet. Finns ingen utväg, bara en gång, en gång av plågor, av beslut som fattas fel och av ljuset som tycks skymtas men som aldrig uppenbarar sig.

Att va ung, är att ha alla förhoppningar framför sig, som ständigt rivs ner, ingen säkerhet, inget skydd, bara mur , en stege med för få pinnar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback