-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

7e Mars

hej alla lesere!
Hoppas att alla haft en bra och behaglig start på veckan, min var alldeles förfärlig men dagen blev bättre ovh bättre allt eftersom.
Började dagen med matte(!?) och alldeles föjt efter det historia -.- . Usch ja historia är inte mitt favorit ämne. Även fast jag tycker det är intressant så nae.. läraren snackar för mycket -.-

Ja följt efter skolan så blev det att direkt sätta sig med mitt teckenspråksarbete om "Döva i samhället". Intressant men det är alltid så segt att börja.. Sedan bar det av till biblioteket tillsammans med Viccan för ännu mer plugg och studier. jag har pluggat flitigt idag ska ni veta och jag känner mig stolt(jag är ju inte den som brukar plugga tyvärr..jag engegerar mig mycket i det men det går inte !?)

Ja och sen senare blev det att bege sig till streetdancen . Det var roligt idag också men känndes lite segt efter två veckor utan träning. MEn skönt ändå att komma igång igen!
Ja och såklart är man ju ganska trött efter det det förstå ju ni också och gissa vem som möter mig i dörren och säger:
- ja men va bra att du är hemma då kan vi gå igenom ditt samhällskunskaps prov!
Jo tack snällt av pappa att erbjuda sig så ja vi satt där i två timmar till och han skulle diskutera varenda jävla fråga?.. okej det kanske är bra men jag orkade verkligen inte ikväll så höll på att få spader på honom..

Okej men åter till glatt kvällshumör!
Jag och Viccan tog lite bilder :








Haha Virre och Empa xD
helt ok eftermiddag ialalfall :)
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback