-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

1a April - kul att skolan brann idag..

..... April april... HAHA kul nej jag hatar faktiskt april skämt xD det är sjukt jävla meningslöst och det är bara kul om det är ett stort , välplanerat skämt som det faktiskt är KUL att gå på och då menar jag också ETT paril skämt istället för hundrasjuttioelva styckna.. Aja alla har sin stil.

Lite rolgit sådär att till och med mattanterna försökte lura oss att det var köttgryta idag när det var pannkakor? jag menar vi skulle ju ändå få se vad det va för mat en sekund efter man läst gryta på skylten?

haha aa jag är inget för det där, men tack för skämten ni hudnra styckna som lurat mig idag =)!

Just nu sitter moiiaa i skolan och väntar på att klockan ska bli halv fyra så jag kan gå till bussen, ta tåget och bussen hem, duscha, fixa mig, packa och sedan fara iväg till min fina Anders<3.
Ska spendera min fredags kväll hos honom och vi ska äta god mat, dricka gott och ha gott sällskap av varandra och möööööjligen lite senare av Frida och Victor också.

På tal om ingenting hittade några awwwwesome fina tröjor och t-shirtar idag .. ska nog beställa några =)
  

niiice
// Emelie

Kommentarer
Postat av: MALIN

har lottat ut 5 finalister nu! checka om det blev du?

om de blev de.. så nu är det bara att fiska röster!

om inte, :/ så kommer det en ny chans lite senare!

<3<3



intresserad av datan fortfarande? :)

2011-04-02 @ 15:42:32
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback