-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

28e Juni - sol och bad

hej alla läsare!

Har varit i solen nästan precis hela dagen idag. Först bara legat och stekt i ca 3 timmar, sen jobbat i 3 timmar till, snygg bränna man fick på ryggen efter bikinin xD

Om ens tund kommer mamma hem och då ska jag packa upp lite nyköpta grejor som jag behöver till resan och sedan drar jag mig mot älsklingen för god mat och häng .

Imorgon blir det busfabriken tillsammans med Sofie och hennes små kusiner, awesome kul det kommer bli :D<3

vi får se om det blir med update innan vi drar , om inte så får ni alla ha det så bra här hemma så hör ni av mig igen när jag kommer hem :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback