-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

10e Mars

HEj sunshines!
Hoppas allt är bra med alla.
Jag har börjat överväga en helt kledig dag från skolan snart då jag sover konstant i 24 timmar och sen bara går upp till skolan dagen efetr det som inget hänt, för allvarligt, jag har itne sovit ordentligt på tre veckor nu , gått och lagt mig 4, gått upp halv 7 , det funkar absolut inte i längden.

Tips till er som vill öka er koncentrationsförmåga i långvarig sikt:
-Ät en ordentlig frukost bestående av både grovt bröd med grönsaker och någon form av pålägg på, fil och flingor kanske och ett glas juice, gärna en frukt till det.
-Ät mellan mål! Man mår bra av att fylla på ca 6 gånger om dagen( nej det är inte det som kallas för att små äta)
-SOV ! för guds skull sov så mycket ni kan, då blir ni utvilade och orkar med längre . Men se till att försöka få en rutin på när du går och lägger dig.

Så där nu har ni det jag brukar göra och märker skillnad på ( Förutom det där med sömnen just nu)

Sitter btw i skolan just nu, har sov morgon egentligen men jag kunde itne ta mig in senare. jag tänkte att jag skulle ringa till företaget som vår grupp har på företags ekonomin och ställa de frågor som vi bestämmt men nej, de öppnade inte förs tio..då jag börjar..

I vilket fall i eftermiddag blir det att klippa sig, det är sjukt slitet och juag har itne bestämmt mig än men tänkte klippa något lite mer extremt än vanligt men det är en fortfarande öppen plan. Tänkte kanske ta en för och efterbild som ni kan få titta på sen.

Sedan ikväll blir det tacos och hockey med min saknade vän Hanna Forsén . Ska bli så sjuikt skönt och roligt att få träffa henne igen och prata om allt som hänt och inte hänt (så att säga)
  
(min tacos ska ha mycket grönsaker och kryddor, då blir det som allra godast ^^)
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

i am waiting for you babe!!!!

fejnt ska det bli!<3

2011-03-10 @ 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback