-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

23e Mars

Hej bloggen!
Hehe ja I'm happy vad mer kan jag säga.
Vaknade för en stund sedan, tror att febern börjar släppa men istället så sätter hostan i..

Jaa det blr att vara hemma idag med. ska nog sätta på en kopp te , sätta på en film , och vänta på att söt kommer hit också. Kommer bli en bra dag, även fast jag är sjuk ..

Imorgon ska jag till skolan! Det spelar ingen roll annat.. Ska ta igen allt som jag har missat verkligen och ska inte försöka fly undan med en massa andra grejer som ajg brukar , nae, nu blir det att ta tag i skiten!

Skriver mer senare =)
//emelie

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

är så glad för din skulle babyyy! :)

2011-03-23 @ 16:55:48
URL: http://hannateolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback