-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

24e Mars- trött tjej

Hejsan alla besökare! Jaa jag har inte mycket att säga om dagen och mitt läge bara mer att den har varit stressig och just nu är jag en riktigt trött tjeja.. Kom hem nyss och klockan är inte mindre än 23.39 . Aa vart lite senare än jag trodde men Fitt östgotatrafiken ställde ju in två tåg för mig så jag fick stå och frysa benen av mig i kalla 3 plusgrader.. okej det kunde varit värre men aa det var satans kallt iallafall.

Jaa idag var min första dag i skolan denna vecka.. har ju varit sjuk och liknande i feber så det har varit en skit stressig dag men en massa information om uppsattser och prov som ska vara inlämnade snarast och jag räknade ut att det blir 4 inlämmningar och 4 prov bara nästa vecka. pust.. förstår inte riktigt hur jag pallar med denna linje men vill man bli framgångs rik ekonom i framtiden så får man ju anstränga sig :D

Nej nu pallar jag inte skriva så mycket mer utan ett inlägg dyker upp imorgon innan jag ska iväg och bowla med Sofie . Mysigt ska det bli, och så hoppas jag på att få träffa sötpojken min någon gång där också.. eller på lördag jag vet inte¨.

Men innan jag avslutar så ska jag länka denna blogg med en tävling som avslutas 25/3 och man tävlar om en ring som faktiskt var riktigt fin så jag tänkte att det kunde vara värt att lägga några rader på det (för man får extra chans tydligen om man smörar mer ett inlägg ,) ) inget mig emot. http://lipstick.webblogg.se/2011/march/tavling-avslutas-253.html?_tmp=7a2e4db319e6c58cb67b12c73c6a3958ca8872fb

Nej nu ska jag pussa mig själv godnatt och sova.
Godnatt alla fina readers

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback