-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

25e Mars - festsugen tjej

hejsan alla !
Sitter just nu i folkungaskolans bibliotek med ett par timamrs puggande framför mig. Till min stora besvikelse på mig själv så har ajg glömt några viktiga papper hemma så dem allra vesentligaste plugg sakerna jag behövt göra nu kan jag inte göra, duktigt..

Framåt 4 tiden ska jag dra mig hemåt och duscha, sedan träffa min fina . Lite senare sen ska mamma laga gott kött med klyft potatis och bearnaise sås<3 och efter det blir det ändrade planer mot gårdagens planer för fredag. Istället för bowling blir det att istället åka på fest med Sofie . kommer nog bli kul (y) Men jag håller mig till min plan om att inte bli så sen och så så jag får mina timmars sömn som jag behöver.

Well time to go . Nu ska jag ta tag i lite av pluggandet..


Längtar lite faktiskt.
// Emelie

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

heej! Har avslutat min tävling om en ring nu, gå in och kolla om just du vann! (: KRAM!

2011-03-25 @ 14:41:07
URL: http://lipstick.webblogg.se/
Postat av: MALIN

sv: Tack så mycket! :)

Allt bra med dig?

2011-03-25 @ 14:55:33
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: Hannapanna

så götttt med fest!:)

om 3 veckor äre vi drar, men klart som fan vi ska ses massa! :D<3

2011-03-25 @ 21:55:39
URL: http://hannateolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback