-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

27e Mars

hejsan alla!
Jaa som ni aknske har märkt så har det inte varit några inlägg idag och det beror på att jag faktiskt itne haft någon dator närvarande under hela dagen. Jo ni förstår att jag vaknade imorse (ja eller idag) klockan 13.00 av att min fina ligger och andas lite mysigt morgonmunns aktigt sådär ^^^vi låg och pratade en stund tills vi bestämde oss för att gå upp. Vi lagade oss fetaste frukosten bestående av mini baguetter , oboy , juice , yougurt och flingor :D
Mums det var as smarrigt.
Sdan åkte vi hem till honom och påvägen handlade vi lite smått och gott och onyttigt (y)
När vi kom fram till honom hade Maud lagat mad så jag var artig och tog en tugga eller två ^^ det var as smarrigt! till efterrätt vart det banan och choklad i ugn . MUMS!

Sedan aa så åt vi ännumer onyttigt.. och jag somnade i en timma av matkoma..
Vaknade av att min fina petade på mig oich sa att vi va tvugna att åka till breakdancen nu så det var bara att klä sig, se glad ut och kötta dans :D vilket var skit kul idag ! lärde mig mer om down rox och lite andra moves som kan vara bra att kunna på battle golvet .

Ja iallafall så han skjusade hem mig sedan efetråt och jag åt lite lite kvällsmat (som ni förstår av dagens ätande så var inte jag så hungrig) och nu ligger jag här och ska sova för att orka morgondagen :D

 nej nu pratar jag förmycket!
vi hörs imorgon allighopa , sov så sött och hoppas ni får en bra start på veckan !
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Din fina<3

Jag petade inte :- jag drog bort ditt hår och klappa dig på kinden :- <3

2011-03-27 @ 22:09:30
Postat av: Hannapanna

tack älskling!

jaa vi ses i veckan:) och jag skulle vilja hitta på nått annat i helgen ist? (om det inte blir örebro rå, vilket det inte verkar som.) <3

2011-03-27 @ 22:50:49
URL: http://hannateolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback