-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

31e Mars- Ja så går det..

hejsan !
jaaa såhär går det vet ni, när man ligger hemma och är sjuk hela dagarna. Inte för att det är mitt jävla fel men ändå nu ligger jag här. Men en hög skolböcker framför mig, eller nej ett BERG!
Seriöst jag ser inte överkanten..

Orkar inte med att jag ska få det 100 gånger jobbigare i skolan än vad jag redan har med tanke på att jag inte kan plugga hemma heller. Blir så jävla förbannad på hela skiten när jag anstränger mig så jävla hårt för att komma någon vart och tacket för det är att nästa skoluppgift får göras i 40 graders feber.

Jävla helvetes fucking skit..



// Emelie


Kommentarer
Postat av: MALIN

läget cutie? :)<3

2011-03-31 @ 14:24:41
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 jag ska ju inte operera och sådant. Blir ju isåfall i kök,städa, vara lite stöd för patienterna. <3

2011-03-31 @ 18:39:29
Postat av: sen

Tack så mycket, den kommer från monki.. Köpte den för 2 år sedan =)



Krya på dig!



kram

2011-03-31 @ 19:41:04
URL: http://entermyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback