-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

6e Mars-pluggis

hejsan allihopa!

Haha ja som ni kanske märkte så vart det inga inlägg igår.. menmen ni får ju ett nu right ? =)
Igår så vart det att fira min kusin på kvällen och det va jätteroligt ! Hela 15 år är hon nu, stor tjeja. Det var god mat och god tårta( som jag åt kanske halva av..) haha ialalfall så mitt i alltihop så steg två polismänn in i huset !? förstår ni att jag vart lite skraj.. men det visade sig att det var min kusins andra kusin som ville gratta henne på födelsedagen, i tjänst xD!? full utstyrsel med pistol och allt. coolt !

Iallafall så idag då så har anders vart här och vi har chillat, ätit god frukost (+ lite söndagsgodis.)
och nu så hjälper han mig med läxorna . Tack ♥

Jaa hörre ni igår så bestämmde jag mig för att använda min trippeltång igen och den är verkligen fabulous. Tog en för och efter bild så ni skulle kunna se hur bra den är =)


Ja så jag skulle vilja starkt rekomendera O.B.H Nordica:s trippeltång. Den är smidig , du får starkt lätt lockigt hår som håller i ca tre dagar(inte lika snyggt som första dagen ) men snyggt.
Jag själv fick den i födelsedagspresent men jag kan tänka mig att den kostar ca 450:-
    

kanske skriver ett mer utförligt inlägg senare. Nu ska jag återgå till böckerna.
// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback