-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

6e Mars- smakprov

hejsan allihopa!
Ja nu ligger jag här i min säng denna söndags kväll denna Mars månad.. Hmm ja men det känns rätt bra ändå.
Anders drog hem för ett tag sen efter att vi käkat Pizza och tittat på Linas kvällsbok . Haha den filmen gick visst inte hem hos honom men jag tycker den är fett bra ! tänker se den igen xD

Unde rdagen har jag FÖRSÖKT att plugga, har dett gått rba? NEJ..
Men nu har jag iallafall skivit klart engelskan tills imorgon och jag har läst igenom instuderingsfrågorna till provet på Onsdag ett par gånger. Så jag hoppas på att det kommer bli bra.
Tagga skolan är vår på tisdag! Kommer bli så sjukt jävla roligt tror jag, speciellt eftersom det är första gången för mig och mina härliga klasskamrater. Hihi spännande, men det blir nog bra.

Imorgon är det skola som gäller på dagen, med lite plugg på rasterna och sådär. Och imorgon så slutar jag redan halv två, yippie inget teckenspråk. Så då hinner jag verkligen sätta mig ned med allt jag ligger efter i och plugga innan dansen , haha jag skulle haft dans idag oich en till dans lektion imorgon förutom den jag ska på men icke, min danslärare är i japan -.- dumdum..

Men till att leva in till rubriken så tänkte jag ge er smakprov på de bilder som kommer dyka upp från min USA resa ! här kommer de :D











haha det var mitt livs semester hitils !
Tack Frida Danielsson & Angelica Ring ♥
Nej nu är det godnattsdags, ska upp tidigt till skolan imorgon.
// Emelie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback