-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

18e Maj , väldigt tidig morgon eller väldigt sen kväll

hejsan bloggen!
Jag lever tack och lov och det var efter en hård strid med andningssvårigheter och värktabletter, men nu äntligen har jag antibiotika och ett klart svar på att det är halsfluss som jag lidigt av den senaste veckan.

Jag känner mig mycket bättre men tyvärr så pass trött jag jag knappt orkar gå på toaletten så blir ingen skola imorgon för mig . Jag hoppas verkligen att man kan kompletera vad gäller nationella proven i matte . Men men om det inte går så är det som det är, inte så mycket att göra åt liksom.

Jag känner att styrkan i hjärnan min kommer tillbaka så imorgon ska jag tvinga mig sjölv att läsa samhällskunskap så jag får ett bra betyg och inte behöver göra omprov samma dag som jag har företags-ekonomi prov . Jag kommer nog inte orka det. Och dessutom har jag uppteckning av teckenspråksprovet på måndag också. Men som tur är så har min pojkvän lärt mig att man aldrig ska stressa i onödan , vilket jag gör ofta.

Idag var han här och låg och häll om mig i min nöd , och igår också <3 jag vet inte riktigt vad jag skulle gjort annars, älskar verkligen den mannen <3

Aa några roliga saker då som egentligen inte var roliga för mig men det låter roligt. På sjukhuset så fick jag en slang uppkörd i näsan för att titta ner i halsen , visst låter det äckligt? och ont som satan gjorde det men fan ni skulle sett min min när de tog fram instrumentet xD  och sen så när vi skulle ta blodprov så precis när hon skulle sticka så ramla en krycka i golvet.. haha tror du hon flög upp med nålen? aj... a men detsåg ju roligt ut iallafall xD

aja nålar och slangar och gud vet vad.
Ett onödgt vetande är att jag har räknat ut att jag har , sen i Onsdags , käkat ungefär 90 tabletter i värktabletter , stört när man tänker efter hur många det är !

Aja nu ska ni få en fin låt av mig och så ska jag sussa och tänka på anders<3






Kommentarer
Postat av: Anders

De e bra att du lär dig nått av mig älskling!! :D



Du är de bästa som finns!!! PÖSSSSS på dig! :D :D

2011-05-18 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback