-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

24e Maj - the life is dancing

hejsan alla läsare!
Sitter ännu en gång i datasalen och försöker göra ett Jeoperdy i en powerpoint presentation . Asså jag har ingen aning om hur ett Jeoperdy är uppbyggt eller någonting så vet inte riktigt hur jag ska kunna lägga upp  det här. Men mitt tema är iallafall grönsaker xD?

Har bara idrott kvar nu och sen ska jag ner och möta upp maria på stan så ska vi ta en fika och prata om allt mellan universum och jord. har inte träffat henne på så galet länge så ska bli väldigt kul!

Sen ikväll blir det lite plugg , mat och sen sömn!

Imorgon har jag sov morgon , wiiiie !


Kommentarer
Postat av: michelle

Svar: visst kan jag berätta hur man gör profilbilden större :)



Svarar i ett inlägg där jag visar hur, någon gång denna veckan :)

Kram!

2011-05-24 @ 17:51:18
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback