-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

26e Maj - yeeey livet rullar igen

hej läsare!
Jaa nu känner jag faktiskt att livet rullar på som det ska igen. har hunnit med mycket de senaste dagarna , men har dock mycket kvar att göra men ska fan i mig klara av det . Bara 8 skoldagar kvar innan vi slutar för sommar lov !

Och nyss så kom mina kläder från H&M :D och hjärtat är påväg hit, jag är mätt i magen och har redan pluggat klart , kan det bli bättre :D

Imorgon ska jag shoppa med Anders hjärtat <3 och sedan gå på bio med honom och kanske kanske om hon vill så ska jag ta med syrran också =) Ska ju se nya pirates så det vill hon säkert se med oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback