-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

16e April - dålig update

hejsan bloggen!
Jag känner att jag har vari dålig på att uppdatera den senaste tiden. Ska väll försöka bättra mig efter at jag kommit hem från sälen . JO för att imorgon vet ni så åker jag och Clara till Sälentrakterna för en galen vecka med Skidåkning, fest och nöjen . Ska plugga och packa idag tänkte jag eftersom jag känner att jag har tid nu och så.
Iallafall just nu är klockan 10.24 och min fina sover än breve mig. Gud va gulligt det är att titta på något så sött och sovande, helt omedvetande xD Aja bilder blir det inga på det för det är faktiskt bara något som JAG får se ^^

Så när han vaknar planerar jag att vi ska gå ner och äta frukost bestående av gott bröd , juice , och han vill säkert ha Oboy .
Sedan blir det en liten tripp till mantorp om vi har bensin för att köpa lite förnödenheter till min resa upp och vistelse där.

Gud det kommer bli sjukt kul!!!

Aa den senaste veckan har varit hektisk kan jag lova er. Jo det var ju så att förra lördagen hade jag fest dådå. OCh då råkade en av gästerna haa sönder en lampa vilket ledde till att jag fick lite glassplitter i foten, men eftersom att jag var full och glad så märkte jag inget förs dagen efter vilket var lite synd för då satt den så långt in att ja inte kunde ta ut den..

Jaa den satt där inne ett par dagar tills vi äntligen fick tid hos läkaren. En underbar människa föresten, en dagens ros har jag planerat att ge honom<3
Han tog sig tid fast han egentligen inte kunde.
Aa men jag opererade ut den där glasbiten iallafall och det var ingen vacker syn, fick öppna upp hela hälen med andra ord. SÅÅÅ jaghar haltat runt på kryckor de senaste dagarna och var väldigt orolig över min sälenresa men nu blir det bara bättre och bättre och jag går på ipren, panodil och antibiotika så inga infektioner här inte!

Haha vilken dramatisk vecka..
Aa och så var vi ju i Stockholm i tisdags också, vilket var ritkigt kul, trots ontet i foten..
Romeo och Julia var den bästa teater jag har sett i hela mitt liv, de var sjukt duktiga.



Aja ha en bra vecka och en bra påsk om jag inte får tag i en dator i Sälen. Men det ska jag iallafall ha!
Festsälenskidåkning !!!
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback