-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

2e April

hejsan allihopa!
Detta blir ett sent lördagsinlägg från en trött men lycklig emelie.
Kom nyss hem till min fina<3 efter en bio-kväll med alldeles för mycket popcorn och en massa mys . Vi satte oss nyss framför tv:n med te och ska snart sätta på jackass .

Imorgon så blir det att vakna upp ordentligt, äta en stadig frukost och sedan åka hem för jag har mycket att göra imorgon.
jag ska :

* PLugga historia tills jag kan rabbla den från tidernas begynnelse tills nu
* övningsköra med pappa
*träna , antagligen blir det väll något lätt som att springa en runda
* städa och plocka tills huset skiner

Hmm nej men nu ska jag vara social med min fina Anders<3
godnatt och hoppas ni får en fin söndag imorgon

Bounty<3
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback