-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

3e April

hallihallå!

Ligger i sängen för att ge en snabb uppdate.
JAg kom hem från breakingen för nån timma sedan, sen dess har jag ätit, duschat och nu ligger jag för att sova klockan 21.28 , inte illa för en söndag för mig.

Idag vaknade jag hos Anders<3 som jag faktiskt saknar redan.
Vi gjorde frukost, diskade och plockade lite, pussade lite på varandra och sedan var jag tvungen att kila illa kvickt för jag hade ett tajt schema !

övningskörandet gick as bra idag också! Känner verkligen att det går framåt!

Aa och imorgon är det ju skola igen . Slutar tjugo över tre och har dans vid kvart över sex så får blir att plugga historia som faen .

nu ska jag sova
godnatt alla !
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback