-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

8e April

Awesome dayyy!!!
Slutar om en och en halv timma, har håltimma precis just nu, har abra haft en lektioner idag= bara två lektioner denna dag :D JAg harfått mitt samhällskunskapsarbete klart tills nästa vecka. Vi åker tills tockholm nästa vecka och veckan efter det är det lov.
KAN DET BLI BÄTTRE OCH MER PEPPANDE!?!??!

Ja juste solen skiner också^^

Efter skolan ska jag ner på staden och vänta på tåget. Kanske inhalnda något snyggt till helgens händelser.
Ikväll blir det film kväll tilslammans med Einar , Petter , Frida och så jag med :D Vi ska äta gott och titta på film och bara umgås :D

Ha en bra helg ! :D

// Emelie

Kommentarer
Postat av: frida danielsson the fucking best!

WOHO TACO!

2011-04-08 @ 12:44:49
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/
Postat av: frida danielsson the fucking best!

WOHO TACO!

2011-04-08 @ 13:10:09
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback