-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

12/7 - på kontoret !

japp det är precis vad jag är. Kommer att få jobba på kontoret den här veckan , känns liiiite eeeget sådär men man försörjer sig :)
Nu är jag hemma från fina . varma, härliga och trevliga Mallorca , känns trist men är glad för den fina veckan jag fick med Anders älsklingen <3 .
Såfort jag kommer hem så ska jag bomba bloggen med de typ 500 bilder som togs på paradiset ;)

Som sagt så sitter jag just nu på kontoret med ett berg med papper framför mig som ska sorteras och lämnas till rätt person eller sättas in i rätt pärm. I etermiddag väntas fakturor att öppnas och stämplas också yippie -.-

Gårdagen spenderade jag en stund med Sofie och vi åkte ner och simmade i en timma eller så.
Idag ska jag träffa hanna en stund och jag kanske kanske ska fråga om hon kanske möjligen vill simma idag med mig också , vore skönt.

nej nu är min pausoch frukost break slut så ska väll la återgå till papprena.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback