-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

13e Juli - trött men mätt & glad

hej bloggen !
Jaa just nu pratar jag med älsklingen i telefon som har varit borta i 2 hela dagar nu =(. Vi kommer nämligen inte ses förs om ca 1 och en halv vecka !

Men det häder nog roliga saker ändå och tiden går ju fort när man har roligt! till exempel så blir det västkusten på måndag och lofta hammar nästa fredag ! fett roligt med sol , bad och häng med först familjen på västkusten och sen stuga i lofta hammar med Sofie och Hanna .

Om jag ska återgå till dagen så har den flutit på ganska bra , segast är ju jobbmornarna ..
Har iallafall jobbat på kontoret halva dagen idag och sedan fick jag hjälpa grabbarna ute . Efter jobbet så åkte jag hem, käkade en stor god rågbrödssmörgos med leverpastej och gurka , mums . Sedan så städade jag fick ack stackars (då) stökiga rum för nu är det rent och fint och damsuget och damtorkat !

Efter det kom Sofie och hämtade upp mig och vi drog och simmade i en timme idag igen, hurbullar är vi.
Ja och efter det blev det att laga sig lite kvällsmat bestående av ägg och köttbullsmacka med youghurt och nyplockade körsbär från trädgården och dem va galet goda !

Nu ska jag sova för en ny jobb dag imorgon och sen mot kvällen väntas poolparty , vi hörs !




(några av de fakturor jag sorterat, puuuh!)

hörs ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback