-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

13e Mars-helt slut....men PEPP

Helt slut, men pepp, de rätta orden på vad jag känner denna söndagskväll.
Den här helgen har varit sjuk i hela huvet verkligen! Men fy fan va kul jag haft!

Fest och dans har det vart hela helgen , och nu känner jag mig sliten i kroppen, men jag taggar nästa helg och asså , köööör bara kööör.

Orkar inte räkna upp alla koment som jag har gjort hela helgen men Fredag=fest i norrköpin(sluta i kaos xD)
Lördag= Överraskningsfest för anders ( icke planerat )

Söndag = vadkna emd en extrem huvudvärk och nu har jag precis kommit hem från breakdancen, sjukt kul och jag kan numera vrida ur t-shirten efter mitt fys pass här hemma på rumsgolvet.




känslan svider som härlig sommarbränna i hjärtat !
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback