-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

15e Mars -ny header

hejsaaaan.
Ja jag tänkte en ny header för en liten stund, gillade den gammla men jag hade inget att göra sååååå det fick bli en ny.
Älskar vår och sommarvädret nu asså, blev ännu mer peppad när jag hitta en bild från i sommras då jag hade liiite brunare ben än vad jag har nu xD.




myyyyys, vill ha summer.
Nej nu blir det att dra på ett kol med pluggandet av företagsekonomin och sedan käka lite snabbt och efter det en power walk med Sofie , länge sedan jag träffa henne , ska bli kul! <3
//  Emelie

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

åh sommmmmar! <333 super snygg header!

du får gärna hjälpa mig med min! :))

super att du är ensam hemma på fredag, jag längtar!

du är bäst: <3

2011-03-15 @ 21:53:27
URL: http://hannateolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback