-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

22e Mars - Rockstar

I feel like a rockstar.
Japp det är un gefär så jag k'nner, med 38,5 i feber och svullen hals. Men va fan gör det. Solen skiner så det tindrar om det och det är så varmt att jag kan gå ut i t-shirt utan att frysa. ja nu är våren allt här. All snö är nästan väck och jag är säker på att jag snart kommer få se mina vita favoritblommor sticka upp i den blöta marken.

Imorgon är det nationella prov i teckenspråk . MEn jag är nästan säker på att jag har feber imorgon också, möjligen dagen därpå med.
Skulle vilja gå ut nu och springa men det kan jag inte i mitt tillstånd.
Sorry föresten för den dåliga uppdateringen men jag försöker fibrilt fixa till vad det nu är som har gått snett med designen och då har jag itne orkat att uppdatera.
Men som ni ser så är ju inläggen typ under hela bloggen och texten är svart av att jag gjorde nåt i kodmallarna, ska försöka fixa det...

Men puss så länge så hoppas jag att ni har een bra och solig tisdag ;)


Kommentarer
Postat av: wictoria

Om du trycker på ett inlägg (via bloglovin) eller en kategori till exempel så fungerar det. Så då är det väl bara att trycka på kodmallar och sen "category page" och kanske kopiera designen därifrån till front page?

2011-03-22 @ 16:36:35
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback