-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

26e Mars

Ja jag tänkte sslänga in ett godnatt inäll för er nattugglor!
Kvällen har varit trevlig , kall , men mysig =)

Sofie och jag bestämde oss för att åka in och äta i stan istället för emma för att mamma planerade maten så sent som klockan åtta och SÅ länge tänker inte jag vänta ens på kött och klyftpotatis..(jag vet jag är en rastlös människa) Så istället åkte Sofie och jag in och käkade på tackobar vilket var minst lika gott !

Vi passade på att köpa trisslotter efteråt och vi planerade att vinna en miljon och åka utomlands och se där , 75 kronor på den första vi köpte , bra början tänkte vi så vi köpte tre nya för dem pengarna på den gammla, men inga mer pengar vart det, aja värt spänningen!

Efte det blev det ett snabbstopp på Espresso house för en kaffe (eftersom att det var väldigt nyktert från bådas håll ikväll) så för att känna oss pigga blev det kaffe.

Efter det åkte vi till festen där det var trevliga människor med sunda vätskor...(?)
A med det var roligt var det.
Men som sagt tidig kväll så vi drog oss hemåt redan vid elva.
Imorgon ska jag plugga , träna och träffa min fina . Vi ska nog mysa under Earth Hour , det har ni väll inte glömmt ?! Earth hour imorgon så alla ska släcka (y)

Nej nu är jag alldeles för trött för att fortsätta skriva men njut till denna bra låt och sov så sött (y)


// Emelie

Kommentarer
Postat av: Ma

2011-03-26 @ 00:28:15
Postat av: MALIN

sv: härligt! jodå det är okej :)

2011-03-26 @ 00:29:09
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback