-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

7e Mars- Om mig själv

Hellu!
jag tänkte att jag skulle ta och skriva ett inlägg som handlar bara om mig.. xD Vem jag är , vad jag gillar att göra , hur jag är o.s.v.
(Egentligen bara för att slippa göra mitt arbete men ändå)

-Namn -Emelie
-Efternamn -Fredén
-Född - 1994-02-19
-Bor  -Gammalkil
-Bodde när jag föddes - Linköping
-Hårfärg Blond
-Ögonfärg -Blå
-Längd - 1.70 cm
-Gör om dagarna - Pluggar på folkungaskolan, sam-ekonomi programet
-Gör på fritiden - Pluggar, tränar, umgås med kompisar , dansar & umgås med familjen
-relationsstatus - singel
-Husdjur - En hund
-Familj - mamma , pappa och min syster
-kärleksliv - bra, och som jag vill att det ska vara, umg och singel :D
- Favorit mat - Tacos & mammas Curry kyckling gryta med ris
-Favorit film - Linas kvällsbok , A walk to remember m.f
- Musiksmak - bra musik(som jag brukar säga) Det vill säga blandad med låtar som jag tycker är bra från alla stilar.
-drömmar - Jag drömmer om att få chansen att resa runt jorden. gifta mig lyckligt och få ett framgångsrikt jobb och ett hälsosamt liv.

Ja hörre ni nu vet ni iallafall lite mer om mig och mina mål.
Nu ska jag väll iallafall ta itu med det där jävla arbetet.
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback