-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

19e Maj - dags att börja leva igen

Hej bloggen!
jaa vet ni vad idag är jag hemma igen men känner att det är dags att börja leva igen. Har fixat runt lite i omgångar hemma med olika saker , som att:

*Städa rummet
*laga ordentlig mat
* gå ut emd hunden

I övrigt så har jag badat idag också och det var ingen liten rengöring jag gjorde, haha ja jag kan säga att när jag är sjuk så har jag ingen ork att dusha och jag har varit sjuk ganska länge nu så var ju skapligt ofräsch..
men i vilket fall så när jag badade så :

*Skrubbade , filade och smörjde jag fötterna
*Skrubbade kroppen med awesome skrubb handskar
*Rakade mig på de ställen som behövdes(typ överallt)
*skrubbade ansiktet med ansiktsskrubb och satte sedan på ansiktsmask
*tvättade håret två gånger och satte sedan i hårinpackning med balsam
*tvättade av mig själv med en väldigt goddoftande dusch creme
*smörjde in mig i Body Butter från Body Shop
*Smörjde in fötterna med fotbalsam från Body Shop
*smörjde ansiktet med ansiktscreme
*plockade ögonbrynen
*skrubbade, smörjde och målade naglarna

Ja så med andra ord så kan jag itne göra mer för att öka min fräsch faktor för tillfället.
Tog precis min medicin så får inte äta på en timma, SUGER för jag är skit hungrig.

Tror det blir att äta avokado sallad m. kyckling till lunch, mums!
Sedan lite senare hoppas jag på att älsklingen kommer förbi så han kan ge mig ännu en dos av kärlek till mitt tillfrisknande.

Aja nu har jag skrivit av mig för nu men ni ser mig senare här igen =)



Kommentarer
Postat av: Hannapanna

wiiho imorgon ska du få en dunderkur med tillfrisknande, (umgås med mig) hihihi<3

2011-05-19 @ 17:07:13
URL: http://hannateolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback