-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

22e Maj - Underbar helg !

heej igen alla läsare!
Nu är jag tilbaka igen efter en underbar helg i småland , har nämligen haft en mini semester tillsammans med älskling<3 och mamma till Mormor&Morfar . Min moster Karin var hemma från Indien denna helg och var uppe hos oss nu så det var extra roligt att vara där.

Vi har hunnit med massor av saker och det känns ändå som om vi bara har slappt . Vi har t.ex. fiskat , solat , ätit kräftor , tittat på film , umgåtts , promenerat aa en massa saker :D och jag har tillochmed blivit lite brun igen , vilket är ett plus.

Här kommer lite bilder från helgen.




















as söta shorts jag fick av min moster , haha ser ut som en gardin men ändå!



vi avslutar med världens minsta snaps glas. haha.

Imorgon är det 2 månader<3 , skola och sen fiske som gäller med fina vänner. Livet känns bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback