-EmelieFreden -Emelies Collection -Emelies shopping -Mallorca 2011 -USA 2011 dresscodes-makeup pictures 2011

6 Mars - Ska se hur det går att starta denna blogg igen

hej på er !
Läger braa eller?? säkert ingen som läser denna blogg längre men kul att starta denna igen. Jag bloggar nämligen också på www.emeliefreden.myshowroom.se och gjort det ett tag nu.

Så för övrigt är jag nu sjukskriven från andra året på gymnasiet och ska vara det fram till hösten då jag börjar om tvåan.

kolla gärna min andra blogg för att få en uppdatering om vem jag är o.s.v.

Just nu sitter jag och väntar på min pojkvän som ni kan se hur han ser ut i ett inlägg längre ner. Han ska komma hit och sova, sen imorgon tänker jag föreslå en shopping tur, lite jobb och god mat. jag ska nämligen träna imorgon kväll så kan unna mig något god lunch !

Detta nedan åt jag ikväll, skit enkelt att göra , såhär gör du:

* skär kycklingen i lagom stora bitar och stek på ganska hög värme och krydda efter behag
* skär olika grönsaker du tycker om
* häll upp lite Keso till

KLART



Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback